سلام دوستان بنظرتون اسم آوات قشنگه؟

۱۷ پاسخ

مورد پسند من نیست

من سلیقم نیست

خیرررررر

دخترونس یا پسرونه..؟یه جوری میاد به گوش ولی باز سلیقه ایه

نه یه جوریه

نه. 🌹

هامین قشنگتره

من پسند نکردم بازم خودتون بهتر میدونید

آوات اسم کردیه

هامین قشنگه یا آوات

اسم پسرونه کوردی قشنگیه به معنی آرزو

آوات پسره عزیزم

آوا قشنگتره

بنظرم‌نه

خودم هامین دوس دارم ولی آقام میگه آوات

قشنگه

اره خیلی قشنگه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانلی💕 مامان مانلی💕 ۲ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری