سلام بنظرتون اسم حلما قشنگه؟

۱۲ پاسخ

آره عزیزم خیلی قشنگه و اسم به دل بشینیه منم اسم دخترگلمو میخوام بزارم حلما😍معنیشم خیلی زیباست ♥️
حلما:دختران صبورو بردبار،یکی از القاب حضرت زینب

من دوس ندارم

اسم دختر منم حلماست🥰🥰

اگه ثبت احوال بزاره

خیلیییییییی خیلیییییی قشنگه

قشنگه عزیزم

منم تو فکر همین اسم بودم

مبارکه قشنگه

سلام منم اسم دخترم که دکتر توی ۱۳ هفته گفته دختر میخوام بزارم حلما اسم دختر بزرگم حدیثه

آره خیلی😍❤️

اره خیلی قشنگه🥲❤

بله😍

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی