سلام خانوما بنظرتون اسم نیکا قشنگه ؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

اره قشنگه

سلام آره خیلییی

قدیمی شده

امروز دخترم تکون نمیخوره ب زور یه تکون ریز بخوره نگرانم زیاد

سلام اره عزیزم قشنکه

خیلی قدیمیه خب

خیلی دوسش دارم

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ملورا🩷🐣 مامان ملورا🩷🐣 ۱ ماهگی
مامان رایان 🩵 مامان رایان 🩵 ۳ ماهگی
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی