خانوما بنظرتون اسم یاسان قشنگه ؟

۱۳ پاسخ

منم میخوام بذارم یاسان به نظرم چون بقیه نشنیدن براشون عجیبه میگه نه ، وگرنه اسمای ژینگول زیادن ک خیلی افتضاحن همه گوششون عادت کرده قبول کردن ، یاسان ک خیلی خوش صداس و معانی قشنگی داره

بنظر من نه

سلام اسم دختره یا پسر

نه جالب نیست نشنیده بودم تا حالا

از نظر من نه ،ولی خب نظرات متفاوته دیگه

با احترام نه

نشنیده بودم ولی واسه پسر زیاد جالب نیست

نه اصلا

نوچ جالب نیست

نه زیاد 🙂

به نظر من نه😃

قشنگه

اگه ناراحت نمیشی نه قشنگ‌نیست

سوال های مرتبط

مامان ملورا🩷🐣 مامان ملورا🩷🐣 ۱ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷توراهی 😍🩷 مامان 🩷توراهی 😍🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری