سلام دوستان اسم "کاوه "قشنگه؟؟؟

۹ پاسخ

بله اصالت ایرانیه بازنظرخودتون مهمه

عزیزم به فامیلی هم میاد خیلی قشنگه

بنظرمن قدیمیه ولی بازم نظرخودتون هرچی ک دوس دارین

آره عزیزم🥹

اره اسم اصیلی هستش

آره قشنگه

قشنگه عزیزم
فقط ب فامیلی حتما بیاد عزیزم

عزیزم به نظر من اسمای ایرانیه دیگه قشنگترن،کاوه قدیمیه

خواهر ببین اصلا ثبت احوال قبول میکنه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن و کاوه مامان کارن و کاوه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانلی💕 مامان مانلی💕 ۱ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری