دوستان عزیزم،بنظرتون اسم آتنا قشنگه؟؟

۵ پاسخ

اسم منه☺️

منم انتخاب اولم آتنا بود🥹✨️ ... خانوادم یکم مخالفت کردن دیگه رو آنیا به توافق رسیدیم

منم قصد دارم بذارم اتنا از اسمای دیگه خوشم نیومده تو قشنگیش شکی ندارم فقط ب نظرم یکم قدیمی شده نشده!؟🫠🥲

اره قشنگه

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مانلی💕 مامان مانلی💕 ۱ ماهگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی