۱ پاسخ

عزیزم کپسول شیرافزا بگیر یا کپسول لاکتاول
دلستر و آب هویج و آبگوشت و حلیم اینام خوبه
مایعات خیلی زیاد بخور حتما

سوال های مرتبط

مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی