سلام خانما کیا تو بارداری دوم روگام زدن

۴ پاسخ

دکتر من به من نگفته بود الان رفتم بیمارستان پرونده باز کنم بره زایمان میگن چرا نزدی باید ازمایش بدی از وقتشم گذاشته که بخوام بزنم فقط خدا کنه گروه خونیه بچه با باباش یکی باشه اگه با من باشه یکم خطر داره براش

آها آخه تاحالا دکتر به من نگفته

روگام چی هست؟
واسه چی میزنن؟

تو هر بارداری باید بزنی
من بارداری سومم دیشب زدم

سوال های مرتبط

مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۷ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی