مامانا بزارم فرنی سرد بشه موز بزنم یا گرم بریزم

۳ پاسخ

موز که میگن تا دو سالگی ندین

فرنی رو ریختی تو ظرف موزم اضافه کن
یُبس نمیشه زودم نیست

وقتی یکم از گرما افتاد میتونی اضافه کنی از سیب یا گلابی شروع کن سبک تره بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی