۵ پاسخ

منم همینجوری بودم الان خیلی بهترم ،همون موقع دکتر گفت هفته ایی ۳بار بخور ک اذیت نشی

منم پرگناکر خوردم ازهوش رفتم حالم بدمیشه حالااکتی ناتال میخورم بازم حالم بده خستم خدایا🥲

منم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

چه قرص هایی میخوری عزیزم؟

مث منی متنفرممم از قرص حالا هرچی باشههه

سوال های مرتبط

مامان فندقم🌰 مامان فندقم🌰 روزهای ابتدایی تولد