چه برندی میخوری؟
با صبحانه بخور بهتره
اها ممنونم دوستان❤️شما اکتی ناتال میخورین؟
منم صبح هامیخورم حالت تهوع میگرفتم دیگه ظهرهابعدنهارمیخورم
بلافاصله بعد غذا با شکم پر با بطری آب با لیوان نمیخورم
بعد از غذا،معدت نباید خالی باشه
با غذا بخور اگر بهت نساخت نخور یا مولتی ویتامین ایرانی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.