خانما سونوی منو ببینید سردرمیاریذ

تصویر
۶ پاسخ

منم آب دور جنین ۲۳ بود هفته بعد باز سونو دارم🫠

وضعیت جنین سفالیک
مایع آمونیاک ۲۴ هست، یکم زیاده
وزنش ۲۷۰۰ خوبه
جفت قدامی

آب دورجنین شده۲۴.یه کم ازحدنرمال بالاس..مایعاتوکم کم عزیز

آب دور بچه کمی زیاد شده مایعات و شیرینی رو کم کن خدایی نکرده دچار خونریزی بعد زایمان طولانی مدت نشی

نرماله همه چی وزنش ۲۷۰۵ خوبه

عالیه وزنش هم ماشاله خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی
مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد
fateme fateme قصد بارداری
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۷ ماهگی