از چند هفته تکرر ادرار گرفتید؟؟

۱۴ پاسخ

از ابتدااا، هفته چهارم🙄

بیشترش از عفونته من عفونت گرفتم هی تکرر ادرارم

ازقبل حاملگی
چون قندم همیشه بالا بود

از اولش

از همون اول

من از هفته ۱۱ گرفتم

من از اول تا ۹ هفته اینا شدید بود الان بهتره

من از ۱۲ هفته .
شبا همش تو مسیر اتاق تا دسشویم 😬😬

از هفته ۴

از اول تازه اول خیلی ناجور بودم فشار به مثانم میومد
الان بهترم

من ک ندارم هنوز😐🤌

ازهمون اول

از هفته ۱۲

به نام خدا از اول تا الان🫠🥴

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری