۶ پاسخ

عزیزم شما احتمالا دیگه زایمان کردین مبارکه.
آسپرین از اول بارداری میخوردین؟ عوارضی نداشت براتون؟
من سابقه سقط دارم دکترم گفته باید از اقدام آسپرین بخورم ولی خیلی غلظت خون ندارم. میترسم تو بارداری باعث عوارض یا لکه بینی و خونریزی بشه مجبور شم استراحت مطلق شم. شما عوارض مثل لکه بینی و خونریزی نداشتی بخاطر آسپرین؟ یا چیز دیگه

دوستان این قرص عوارض هم داره مثه لک صورت یا نه

ب من دکترگفت لازم نیست منم چندبارخوردم

خون رسانی به بچه عزیزم حتما سر موقع بخور

رقیق کننده خونه ک خونرسانی ب جنین بسه اکسیژن بهش برسه
اصلا فراموش نکن

خون رسانی به جنین

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان روشنایی زندگیم مامان روشنایی زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته چهاردهم بارداری