سلام ب همگی دلیل تجویز قرص آ اس آ چیه؟؟؟

۵ پاسخ

برای من شبی دوتا نوشت بعد از ازمایش انتی چون pappa کم بود

برا منم نوشته دکترم از رو آزمایش انتی تشخیص داد،معمولا عدد مام ppa کمتر از یک باشه مینویسن ک بچه خوب وزن بگیره

دکتر من برای کنترل کنترل فشار و خون رسانی به جنین داد

ممنون گلم

سقط مکرر
جنین ایوجی آر(کم وزن)
خونرسانی بهتر
و گاهی غلظت خون

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته چهاردهم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی