۵ پاسخ

بخاطر دلدرداشه.کولیک دارن نوزادا تا ۳/۴ ماهگی

گرسنشه .گرمشه .جاش خیسه .خوب عاروق نگرفتی حالت رفلاکس میشه .یا گلپیچه میگیره ازینا خارج نیست

کولیک داره یهو دل درد میشه

قرآن بزار بالا سرش ی چیز تیز مث قیچی هم بزار بالا سرش زنی که زایمان میکنه خودشو بچه ش چله دارن باید مراقب باشن

قرآن بذار بالا سرش صدقه هم بزار اشکال نداره شاید خواب بدی میبینه کلا بجه ها تا یه مدت همینجوری ان

سوال های مرتبط

مامان ماتیسا🎀🩷 مامان ماتیسا🎀🩷 ۲ ماهگی