مامانا اشکال داره شب پوشک کنم بچه رو ؟

۶ پاسخ

آره میشه
منم تا دوماه بعد از پشک شبا پوشک میذاشتم
ادامه دیگه نه
کنترل ادرار دارن
گاهی پیش میاد ک شبا بلند میشه برا جیش کردن

عزیزم بچه ها توی خاب کنترل ادرار خودشونو ندارن شبا پوشک کن وقتی دیدی بعد از چند وقت پوشکش خشکه دیگه پوشک نکن

اگر توی روز پوشک نیست بهتره توی شب پوشک نشه تا دچار دوگانگی نشه بچاش زیر انداز بذار براش اگر شب ادراری داره ببر دکتر با دارو کنترل وبعد قطع میشه

شباهنوزمن پوشک میکنم

چند وقت شه ، از اول عادت بشه شبا پوشک نکنی خودش دیگه جیش نمیکنه

تو خواب عمیق رفت پوشک کن و صبح قبل اینکه بیدار بشه باز کن
کاش از این زیرانداز ضداب بگیری و راحت

سوال های مرتبط

مامان بها💐ر مامان بها💐ر ۴ سالگی
#فرزند پروری
مامانا سلام یه خانومی تایپیک زده بود بچه مو میخام از پوشک بگیرم
گفتم بذار الان منم بگیرم اما قضیه من با بقیه فرق میکنه چون یه بار از پوشک گرفتم و همه مورد هارو میگم بی‌زحمت منو راهنمایی کنین
دخترم فروردین چهار سالش میشه
تقریبا دو سال پیش که دخترم رو از شیر گرفتم پروسه از شیر گرفتنش راحت بود و و فروردین از شیر گرفتم ولی بعد اینکه گفتم الان دیگه شیر نمیخوره و مایعاتش کمتر شده بذار از پوشک هم بگیرم
فروردین از شیر گرفتم و تقریبا اردیبهشت هم از پوشک گرفتم و شب ها گاهی همکاری می‌کرد و گاهی هم خطا داشت و پوشک نکردم روز و شب
بعدش تیرماه موقع اربعین رفتیم کربلا و شوهرم برا احتیاط پوشک خرید اما یه شب توی موکب دخترم جیش کرد و به خادم ها هم گفتم و از اون به بعد دوباره شب ها پوشک کردم
وتا الان روز ها جیش و پی پی شو همکاری میکنه اما شب ها مای بی‌بی میکنم
الان ۴ سالش شده به نظرم آمادگی شب ها رو هم داره و میخام شما بگین چیکار کنم و تمام نکات ریز و درشت شو بهم بگین