تیروئیدم رو ۵۶هست

تصویر
۸ پاسخ

من ۳.۲۴ بود دکتر گفت یه ماه واست قرص مینویسم بیاد پایین

لب مرز

سلام ازمایشتونو ببرید دکتر داخلی یا غدد نوشن بدیدـ
تیروییدتونم 56 نیست. ۵/۶ هست

۵۶ نه... ۵.۶

کم کاری داری ولی نگران نباش قرص بخوری سریع میاد پایین واسه من ۱۰ بود یک ماه قرص خوردم شد ۸۵ صدم

۵/۶ نوشته

۵۶ نه

اره کم کاری هست اگه بارداری باید باید دکتر غدد

سوال های مرتبط

مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرهای گلم💖 مامان پسرهای گلم💖 ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی