۶ پاسخ

دیروز قلم گاوی دادم با کته،بچم خیلی سختی کشید ندید اگه رفلاکس داره،بقدری پشیمون بودم حد نداشت

گوجه رو با احتیاط بده هم رفلاکس تشدید میشه و هم آلرژن

گوجه فکر میکنم بدتر میکنه و همینطور رب گوجه

گوجه باید بعد یک سالگی داد

با تست حساسیت بده عزیزم یکم آلرژی زاست

گوجه یکم آلرژی داره

سوال های مرتبط

مامان افرا🌸 مامان افرا🌸 ۷ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان گیسو🫧 مامان گیسو🫧 ۱۷ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان 👶🏻hirad💙 مامان 👶🏻hirad💙 ۱ سالگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۸ ماهگی