۵ پاسخ

رفتم فاطمه زهرا 2هفته بستری بودم پول یه زایمانو ازم گرفتن زایمانم نکردم بارضایت خودم اومدم بيرون رفتم گرگان زایمان کردم

اگه بیمه تکمیلی داری برو مصطفی خمینی تهران

بیمارستان امام رضا سمت اسلامشهر خوبه اما من خودم سه تا زایمانم رفتم اکبرآبادی والان هم میرم همونجا

بیمارستانای شهریار چطوره اطلاعی دارین ؟منم دارم تحقیق میکنم

رباط کریم یه بیمارستان داره اونم که بدرد بخور نیست☹️

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری