۷ پاسخ

دکتر من نوشته ولی من نمیدم،خسته شدم از دست قند و دیابت

من هر ماه آزمایش میدم

کلا تا آخر بارداریت میشه ۲بار آزمایش.
حتما بده.
من که قندم بالا نبود خودم اصرار میکردم دکترم هربار بنویسه‌. چون خیلی شیرینی میخوردم‌
وخب قند بارداری چون یهویی بالامیره بهتره مدام چک بشین

من هر دو هفته آزمایشمو تکرار میکردم🥲

بله هرماه

من به توصیه دکتر غدد دستگاه قند خونگی گرفتم
ناشتا و دو ساعت بعد هر وعده قندم رو میگیرم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی
مامان سیدعلی💛تودلی💙 مامان سیدعلی💛تودلی💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد