سلام مامانای ک قند بارداری دارید علائمتون چیه؟!!

۵ پاسخ

هیچی 👩‍🦯

سلام .منم دیابت بارداری گرفتم .خیلی اضافه وزن گرفتم و کف پاهام داغ میشه .مدام گشنه ام‌میشه .رعایت کنید ان شاءالله رفع بشه .من قرص متفورمین ۵۰۰میخورم. پزشکم نوشته .

ولع شیرینی دارم، زیاد تشنم میشه
وزن و اب دور بچم زیاد بود

سلام گلی من چند روز پیش گفتن قند بارداری دارم ولی علائم خاصی ندارم دکترم گفت یه چند روز رژیمتو درست کن تا دوباره آزمایش بدی

پففففف ، ورمممم
قشنگ ۱ ماه جلوتر میزدم
یجوری پف کرده بودم من همه میگفتن سوزن بزنیم بهت میترکی

سوال های مرتبط

مامان لیوین🩷 مامان لیوین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه سادات😻🩷 مامان پناه سادات😻🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی