خانما اونایی که قند بارداری دارین علائمتون چی هست ؟؟

۷ پاسخ

من سر درد و گز گز شدن کف پا

هیچ علائمی قند و فشار ندارن

ماما گفت از قند هست

ران پای چپ گزگز میکنه

ب نام خدا

هیچی..

هیچ علائمی

علائمی نداره
براشما قندتون چنده؟

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان سیدعلی💛تودلی💙 مامان سیدعلی💛تودلی💙 هفته سی‌ونهم بارداری