خانومایی که قند دارین علائمتون چی بود‌؟

۲ پاسخ

ورم‌کرده بود پاهام و‌کلن صورتم و بدنم ابم زیاد میخوردم

علائم خاصی نداشتم ۱۵ هفته تست مقاومت به گلوکز دادم معلوم شد قند بارداری دارم 😅

سوال های مرتبط

مامان لیوین🩷 مامان لیوین🩷 روزهای ابتدایی تولد