برای انومالی تا کی وقت هست

۳ پاسخ

الان شما ۱۸ هفته و چند روز هستین

الان بری بهترین زمانه
۱۸ هفته و ۳ روز بهترین وقته
بعضی دکترا دیگه بعدش قبول نمیکنن که سونو کنن

شنیدم تا ۲۲ هست ولی زودتر بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان جیران🦌✨ مامان جیران🦌✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان الیا مامان الیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیناز🩷گل‌پسر💙 مامان آیناز🩷گل‌پسر💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حنانه مامان حنانه روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد کوچولو مامان محمد کوچولو ۹ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری