دوستان عزیز میگم بچه چند کیلو باشه نمیره تو دستگاه

۶ پاسخ

پناه من ۲۳۸۰ بود

رفتی سونووزن

بالای ۳۶ هفته...

۱۵۰۰م بودم 🥲
داخل دستگاه مامانم میگه تو یک هفته. شدی ۲کیلو درت آوردن





الان شدم ۸۰😬

پسردایی های من یکی ۸۰۰ گرم بود اون یکی
۱ کیلو تو دستگاه بودن دیگه نمیدونم

مهم‌وزن نیست گلم ریه کامل باشه نمیره

سوال های مرتبط

مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی