من دوتا بچه هام۳۸هفته زایمان کردم رفتن تو دستگاه
من آمپول ریه نزدم بچم ۳۶ هفته دنیا اومد دستگاه نرفت
۳۷ هفته و ۵ روزم بودبچه رفیقم ک ۵ روز بخاطر تنفس نامنظم دستگاه بود
برامن ک ۳۴ هفته بود نرفت فقط تحت نظر بود
۳۷ به بعد
از ۳۵ ب بعد احتمالش کمه امپول ریه بزنی
بچه رفيقم ٣٤ هفته به دنيا اومد زير دستگاه نرفت،البته امپول بتامتازون زده بود
۳۷ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.