بچه چند هفته باشه دیگه دستگاه نمیره؟

۸ پاسخ

من دوتا بچه هام۳۸هفته زایمان کردم رفتن تو دستگاه

من آمپول ریه نزدم بچم ۳۶ هفته دنیا اومد دستگاه نرفت

۳۷ هفته و ۵ روزم بودبچه رفیقم ک ۵ روز بخاطر تنفس نامنظم دستگاه بود

برامن ک ۳۴ هفته بود نرفت فقط تحت نظر بود

۳۷ به بعد

از ۳۵ ب بعد احتمالش کمه امپول ریه بزنی

بچه رفيقم ٣٤ هفته به دنيا اومد زير دستگاه نرفت،البته امپول بتامتازون زده بود

۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۶ ماهگی