۷ پاسخ

بستگی داره ب حال عمومی نوزاد طبق نمره ای ک پزشک اطفال میده، بعضیا ۳۴ هفته میان دستگاه نمیرن بعضیا ۳۸ میان دستگاه میرن

بچه بعد ۳۶ هفته کامل که دارد ۳۷ میشه کامله و نیاز به دستگاه نداره
و اینکه بچه با بچه و نوع رشدش و وزنش متفاوته

میگن ۳۴
ولی تا ۳۶ و ۶ ریسکش هست

۳۴یا ۳۵تو دستگاه نمیرن

از حدود سی‌پنج هفته بنظرم

بسته گی به وزن بچه داره

بعضیا از ۳۴ ب بعد اوکین بعضیا بازم دستگاه می‌رن

سوال های مرتبط

مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری