از چند هفته ب بعد ت دستگاه نمیره

۸ پاسخ

بستگی به بچه داره دیگه عزیزم
میبینی بچه ای حالش اوکی خوبه ولی زود بدنیا امده اصلا دستگاه نمیره

بستگی به وزن و رشد بچع داره

من دیشب تو گهواره دیدم خانومه ۱۲ روز بود زایمان کرده بود ۳۲ هفته خداروشکر بچه دستگاه هم نرفته بود.

۳۶به بعد امپول هم نزده باشی نمیره

37 فک کنم

یکی ۳۵ زایید و دستگاه نرفت یکی همون ۳۵ زایید و دستگاه رفت، اگر آمپول ریه زده باشی فکر کنم نره

بستگی داره از اشناها بوده ۳۵هفته زایمان کرده دستگاه نرفته

بستگی به بچه داره ولی اصولا ۳۷ به بعد

سوال های مرتبط

مامان فندقچه مامان فندقچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی