۸ پاسخ

این. سونو چی بنظرتونن سه تا کیسه میبینین؟؟
البته گف یکیش کیسته ک پر ابه

تصویر

اره دو تا ساک میبینند

چه حس خوبیه ه ه چی میشه بریم سونو بگن دوقلو یه😂😂من انشالله پنجشنبه میرم

بله
همون موقع ک ساک حاملی رو میبینه اگ دوتاباشه دوتا ساک میشه

اره نشون میده

اگه دوتا کیسه باشه آره اما اگر ۱کیسه باشه نه

اره گلم

احتمالا آره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق هام🩷🧸 مامان فندق هام🩷🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته دهم بارداری
مامان فنچولی من مامان فنچولی من هفته نهم بارداری