کی برم سونو بفهمم چند ماهمه دیروز فهیدم باردارم

۶ پاسخ

فدات عزیزم

بنظر من ازمایش بتا بده اگه بالای هزار بود برو حتما چون ساکتو چک کنه،خدای نکرده اگه هماتوم داشته باشی شیاف میده

عجله نکن 8 هفته ب بعد برو صدای قلبش رو گوش کنی لذت ببری عزیزم انشالله ب سلامتی ودل خوش

چند روز نزدیکی داشتید عزیزم ؟

بزار ۸هفته بشی عزیزم بعد برو فعلا نرو زوده گلم

بزار سه هفته دیگه برو

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 هفته سیزدهم بارداری