۵ پاسخ

طبیعیه منم هرازگاهی سردرد میگیرم و دائم تپش قلب میگیرم و تنگی نفس دارم

سلام بله من داشتمو دارم طبیعیه

بله و هنوزم تنگی نفس دارم مخصوصا موقع غذا

بله تعقیرات هورمونیه

من تنگی نفس و حالت تهوع داشتم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته شانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته شانزدهم بارداری