خانما نفخ میتونه علام بارداری باشه؟

۶ پاسخ

من شکمم قارقور میکنه😂

میتونه ولی اصلا ب علائم دل نبند منم داشتم ماه پیش خیلی زیاد همه ی علائمم داشتم حتی کلاب ب روت بالاام‌اوردم چن بار چهارروزم بی سابقه تاخیر داشتم‌ولی تش پریودشدم

😂😂😂منم همینم

بله گلم

منم فردا موعدمه هی ناخواسته دلم میپیچه و بیزززززز میزنه بیرون😐🙁

بله...من هنوز عقب ننداخته بودم یهو بمب منفجر میکردم..الانم همینطورم.

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
ابرا ابرا قصد بارداری