۵ پاسخ

لازم نیست اصلا تو بیمارستان ببری ا

بیمارستان هم خودش شیردوش داره

شیر دوش من اصلا رازی نبودم سر بچه اولم داشتم
و خیلی سینه رو زخم میکنه مضخرف

بل باید برد

میبرم

سوال های مرتبط