۲ پاسخ

زوده
اصلا چرا میخوای زود با شیرینی عادتش بدی !
اینجوری دیگه همه غذایی رو نمیخوره ها

من گردو و پودر سنجد میزدم آسیاب میکردم میریختم تو فرنیش

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا♡ مامان محمد رضا♡ ۱۰ ماهگی
مامان همایون مامان همایون ۱۶ ماهگی
مامان کولوچه مامان مامان کولوچه مامان ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه&امیررضا مامان فاطمه&امیررضا ۱ سالگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی