۵ پاسخ

نگا عزیزم برات ترجمه کردم

تصویر

عزیز دلم همین عکس ببر تو گوگل بخش ترجمه ب فارسی براتون میاره ترجمه هاشو

این نظر هوش مصنوعیه راجع به ازمایشتون

• وجود قند در ادرار (گلوکز 2+) غیرطبیعی است و ممکنه نشونه‌ی دیابت یا بالا بودن قند خون باشه.
• وجود گلبول سفید و باکتری متوسط می‌تونه نشونه‌ی عفونت ادراری باشه.
• بهتره با پزشک مشورت کنید تا بررسی‌های تکمیلی مثل آزمایش خون یا کشت ادرار انجام بشه

• وجود قند در ادرار (گلوکز 2+) غیرطبیعی است و ممکنه نشونه‌ی دیابت یا بالا بودن قند خون باشه.
• وجود گلبول سفید و باکتری متوسط می‌تونه نشونه‌ی عفونت ادراری باشه.
• بهتره با پزشک مشورت کنید تا بررسی‌های تکمیلی مثل آزمایش خون یا کشت ادرار انجام بشه

اره بنظر عبونته صبر کن جواب کشتش بیاد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی