آب طالبی برا بچه یه ساله خوبه بخوره

۴ پاسخ

شکر نزن

اره اگ الرژی نداره

امکان داره اسهالش کنه

اره ولی گرمه زیاد بهش نده

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلین🩷 مامان ایلین🩷 قصد بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته چهلم بارداری