نداشتن علائم به جنسیت ربطی داره؟

۶ پاسخ

نه ربطی نداره ، من سر دخترم علایم نداشتم

من هیچ علائمی نداشتم تا ماه آخر بچم‌پسره

من علائم خاصی نداشتم پسر بود

نه ربطی نداره

من فقط سر گیجه دارم اشتهام باز شده

علائم کمتر باشه احتمالا پسره البته از نظر علمی ثبت نشده

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اورهان علی اصغر مامان اورهان علی اصغر ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۴ ماهگی
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری