دختر
من سر دخترم از گرما داشتم میمیردم
ولی سر این بارداری همش لرزم بود ک دکتر گفت پسره
من لرزو سرما اولش بود بچم پسره از ۳ ماهه دوم میشه گر گرفتگی 😁
من شبا هاهم اصلا خواب ندارم تا صبح بنظرتون به جنسیت ربط داره
اکثرا میگن سرما واسه دختره
چون پسر گرمه
ولی بازم بسته به بدن داره
من پسرم حامله بودم خیلی گرم بودم حتی زمستون
سردمه
من همش سردم بود لب بخاری مینشستم دختر بود
من همش سرم
من سربچه اولم ک پسره لرز وسرما منو کشته بود این بارداریم جنسیت نمیدونم ولی دائم سردمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.