لرز و سرما ربطی به جنسیت داره؟

۹ پاسخ

دختر

من سر دخترم از گرما داشتم میمیردم
ولی سر این بارداری همش لرزم بود ک دکتر گفت پسره

من لرزو سرما اولش بود بچم پسره از ۳ ماهه دوم میشه گر گرفتگی 😁

من شبا هاهم اصلا خواب ندارم تا صبح بنظرتون به جنسیت ربط داره

اکثرا میگن سرما واسه دختره
چون پسر گرمه
ولی بازم بسته به بدن داره
من پسرم حامله بودم خیلی گرم بودم حتی زمستون

سردمه

من همش سردم بود لب بخاری مینشستم دختر بود

من همش سرم

من سربچه اولم ک پسره لرز وسرما منو کشته بود این بارداریم جنسیت نمیدونم ولی دائم سردمه

سوال های مرتبط

مامان محمدپرهام🩷🩷🩵 مامان محمدپرهام🩷🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اورهان علی اصغر مامان اورهان علی اصغر ۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد