خیلی لرز دارم ۶ هفتمه ربطی به جنسیت داره؟

۷ پاسخ

من شنیدم میگن لرز مربوط به بچه پسر
گر گرفتگی و گرما بچه دختر
نمیدونم چقدر صحت دار عزیزم
خودمم همش سردمه

بعضیا میگن لرز نشونه دختره چون سرده طبع دختر .
بعضیا هم میگن لرز نشونه پسره چون وقتی پسر بارداری نمیدونم دقیقا چی برای همی لرز میگیری

مامانم وقتی باردار بود موقع داداشم لرز داشت احتمالا پسر

تهوع داری؟

من همش لرز و ضعف دارم بچم پسر

فکر نکنم عزیزم منم خیلی ارز دارم همش سردمه ولی مامان دوستم می‌گفت لرز داشته باشی بچه پسره

نه عزیزم ضعف داری حتما

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هفتم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اورهان علی اصغر مامان اورهان علی اصغر ۳ ماهگی