۳ پاسخ

سلام عزیزم بارداری؟؟؟
سونو برا ساک دادین؟؟
اگه دردتون با استراحت رفع بشه مشکلی نیست

منم امروز زیر شکمم و پهلوم هام درد گرفت طبق پریود 5 هفته و 3 روزم
ولی الان که دراز کشیدم دردش کمتر شد
فعلا صبر کردم 8 هفته برم سونو و آزمایش

عزیزم منم درد دارم زیر شکم یکی دوروز دیگ میشم ۵ هفته
برام سونو نوشتن

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری