۷ پاسخ

ارع عزیزم هرلحظه فک میکنم پری میشم

آره سه ماهه اول طبیعیه

طبیعیه عزیزم روزای اول بارداری مثل درد پریودی هست

میشه درخواستمو قبول کنی عزیزم

اگ لک هم دیدی کنار درد سریع برو دکتر و درد مداوم خوب نیست دردی که بگیره ول کنه اوکیه

آره ولی مدتش کم باشه طولانی نباشه ک با استراحت خوب بشه گلم شما آزمایش خون دادید

اره ، من حتی پریروز از رو تختم نتونستم بلند بشم ، انقد که شدید بود ، رفتم سونو دادم ، خداروشکر مشکلی نبود

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 قصد بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری