من تا۱۶هفته داشتم...
اگر میگیره ول میکنه طبیعیه
من موقعه پریودی که میشه درد میگیره زیر دلم
برا منم همینه خفیف میگیره یهویی بعد میره دوباره میگیره .... نوسان داره
منم داشتم، اگه خیلی شدید نیست طبیعیه...
من نداشتم ولی خیلیا داشتن و طبیعیه اگه شدید نباشه
عزیزم لکه بینی هم داری؟؟
چند روز قبل از پریودیت درد پریودی داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.