من پریودم نامنظم بود تازه متوجه شدم باردارم اولین آزمایش بتام ۵۹۰بود دکترم گفت چون پریود نامنظمی داشتم نمیشه دقیق محاسبه کرد گفتن دوباره بعد ۴۸ساعت بتا بدم ک انجام دادم شد ۶۷۳امروز تلفنی بهم گفت خوب بالا نرفته ۴۸ساعت دیگ بازم آزمایش تکرار بشه خیلی استرس دارم...
منم دور نافم درد میکنه...ببخشید شما آزمایش بتا دادین؟میشه بگین بتا چند بوده؟
من هر هفته یکبار دارم این دردارو
وای منم دردای پریودی دارم مخصوصا ران های پام...البته یکم با استراحت بر طرف میشه ...چون ی بار سقط داشتم همش استرس دارم...شما درداتون چه جوریه ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.