مامانا کی دردای پریودی تموم میشه؟ چندهفته؟

۴ پاسخ

من پریودم نامنظم بود تازه متوجه شدم باردارم اولین آزمایش بتام ۵۹۰بود دکترم گفت چون پریود نامنظمی داشتم نمیشه دقیق محاسبه کرد گفتن دوباره بعد ۴۸ساعت بتا بدم ک انجام دادم شد ۶۷۳امروز تلفنی بهم گفت خوب بالا نرفته ۴۸ساعت دیگ بازم آزمایش تکرار بشه خیلی استرس دارم...

منم دور نافم درد می‌کنه...ببخشید شما آزمایش بتا دادین؟میشه بگین بتا چند بوده؟

من هر هفته یکبار دارم این دردارو

وای منم دردای پریودی دارم مخصوصا ران های پام...البته یکم با استراحت بر طرف میشه ...چون ی بار سقط داشتم همش استرس دارم...شما درداتون چه جوریه ...

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته دوازدهم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی