۴ پاسخ

عزیزم بتات چند بود ؟

الان دکترا سه ماه اول رو شیاف پروژسترون میدن رفتی بگو بده
شبا یدونه بزار مقعدیم تاثیرش بیشتره

گلم ماهم داریم فقط خون ریزی نداشته باشی حله

به دلت بد راه نده قشنگم، همه باردارا میگن، درد پریودی رو تجربه میکنن تو بارداری، بالاخره رحمه دیگه
فقط دکترام میگن خونریزی و درد شدید و طولانی خطرناکه گلم

سوال های مرتبط