۶ پاسخ

مبارکهههه

لله همین جوریه

ایشالا بارداری منم همین جوری بودم

من سر دخترم تمام علائم پریودی رو داشتم اما باردار شدم

واییی منم فردا موعدمه ینی دارم پاره میشم کمردردو پادرد بی حال بی حال
از درد گریم گرفته کیستم ندارم که
میگم فقط پریود شم بسه

منم اینجوریم ۴،۵روزه ازاسترس نمیخوابم میگم صب شه فقط بیبی چک بزنم
بازم طاقت نیاوردم الان رفتم زدم چیزی نشون ندادتاالان یکم هاله بودالانم اونم نشون نداد زیردلم داره میکشه منو همش خسته ام چیزسنگین نمیتونم بردارم پهلوم زیردلم دردمیکنه اصلا جون ندارم همش ضعف میکنم یکوچولوسینمم دردمیگیره هرازگاهی

سوال های مرتبط