۱۲ پاسخ

اره الان دکتر بودم گفت طبیعیه☺️

من داشتم رفتم دکتر قرص داد تا ۱۶ هفته گفت بخور

منم دارم

طبیعیه عزیزم

من داشتم الان کمترشده

اره منم دارم ولی میگیره زود ول میکنه

آره من تا دلت بخواد داشتم میگفتم الانه که پریود شم

منم دارم

اره منم دارم گاهی

طبیعیه

آره خیلی

آره منم بعضی وقتا دارم

سوال های مرتبط