خانما
من از دیروز یه دم معده درد دارم بنظرتون طبیعیه !؟

۴ پاسخ

من معده درد هلاکم کرده

مامان مهربون طبیعیه رحم به معده و روده فشار داره می باره جاش کم کرده من که گرسنه می شم یا حالت عادی یا غذا می خورم معدم درد می گیره انگار یه چیز چنگ می زنه بشن خوب می شه اگه معده درد زیاد قابل تحمل نیست دکتر بگو بهت قرص معده بده

نه من ریفلاکس یا سوزش معده ندارم
فقط از دیروز یه بند درد می‌کنه همین

من آب هم میخورم برگشت میخوره تو دهنم، ریفلاکس شدید گرفتم.
دکترم برای معده دردم فاموتیدین برام نوشت.

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد