لنفوسیت بالا ونوتروفیل پایین نشانه چیه؟

۳ پاسخ

عزیزم مشکل پسر شما حل شد ؟؟؟
مجدد آزمایش دادید ؟

نوتروفیل بدای مباره با عفونت های باکتریایی که پایین بودنش یعنی بدن عفونت باکتریای نداره ولی لنفوسیت وقتی بالا باشه یعنی عفونت ویروی چون مسوئولیتش جنگیدن با کیروسای تعداد بالاش به خاطر وجود ویروسه

عفونت ویروسی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۲ سالگی