سلام خانوما

خیلییی معدم میسووزه چیکار کنممم

۸ پاسخ

چون غذا هضم نمیشه معده ترش میکنه مال منم این جوری معدم بعد کار نمیکنه الو آفتابی بزار تو آب نم کشید بخور

منم انگار اتشفشان توی معدم روشن گذاشتن ولی حاضر نیستم داروی بخورم شیر سرد هم خیلی موثر هست و موم عسل یا بیسکویت ساق طلایی نان سوخاری .امتحان کنید من متاسفانه بخاطر دیابت خیلی محدودیت دارم

قرص پنتوپرازول بخور

برا درمان فعلیش نون خشک بخور
ولی اگه خیلی شدیده برو دکترت قرص بده

منم همینطوریم وقتی شوری میخورم خوبم

ولی حتما با دکترت مشورت کن

منم همینجوری بودم دکتر بهم پنتوپرازول داد میخورم بهترم

شربت معده بخور

سوال های مرتبط

مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی💙 مامان حامی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری